1 Tähti2 Tähteä3 Tähteä4 Tähteä5 Tähteä (10 ääntä, keskiarvo: 4.20)
 

RAY pokerihuone

Suomalaisten pokerin pelaajien kauan odottama RAY:n pokerihuone avautuu pian, mutta jo sitä ennen on hyvä tarjota pieni infopaketti kiinnostuneille. Suurin osa toiminnallisuuksista ja sisällöstä jää tietenkin käyttäjien itsensä kokeiltaviksi, sillä peleistä puhuttaessa pieni jännitys ei koskaan ole pahitteeksi.

Uusia kysymyksiä saa esittää milloin tahansa esimerkiksi blogiviestien yhteydessä. Suorana palautekanavina toimivat myös pokeriaiheiset kyselymme ja palautesivu, jossa voit jättää oman ehdotuksesi RAY pokerihuoneelle. Ja mikä parasta: parhaat ja onnekkaimmat tulevat saamaan myös hienot palkinnot osallistumisesta!

RAY:n pokeripelien toimittaja

RAY:n nettipeleistä järjestämän Euroopan laajuisen kilpailun voitti Playtech, joten he myös toimittavat RAY:n toiveiden mukaisen pokeripelialustan. Osalle pelaajista ohjelmisto ja sen perustoiminnot ovat siis jo entuudestaan tuttuja. RAY:n pokerissa tulee kuitenkin olemaan useita ominaisuuksia jotka löydät vain meiltä. Näistä tulet kuulemaan lisää seuraavissa blogiviesteissä.

Pelit RAY:n pokerihuoneella

Pelivalikoimassa on useille jo tutuksi tulleet Texas Hold’emin ja Omahan pelimuodot sekä 7 card stud. Loppuvuoden aikana on tulossa uusista pokeripeleistä mm. RAZZ. Lisäksi Playtech kehittää RAY:lle kansallispelimme Sökön joka julkaistaan vuoden 2011 alkupuolella.

Pelejä pääset aina kokeilemaan täysin ilmaiseksi ja käteispeleissäkin minimitasot alkavat niinkin matalalta kuin 0,01/0,02 (pieni blindi/iso blindi) euroa. Maksimitasoa ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta RAY:n pokerihuoneelta tulee varmasti  löytymään pelejä kaikentasoisille pelaajille.

Vastuullisuus RAY:n pokerihuoneella

RAY:n pokerin yhtenä kivijalkana on vastuullisuus ja se on otettu huomioon kaikessa suunnittelussa. Pelaajat voivat mm. asettaa itselleen pelirajoja ja lukita halutessaan pelitilin vaikka seuraavasta pelikädestä vain parilla klikkauksella. Meillä et voi myöskään pelata velaksi esimerkiksi luottokorteilla; ainoa talletustapa on reaaliaikainen tilisiirto.

Turvallisuus RAY:n pokerihuoneella

RAY:n tavoitteena on avata maailman turvallisin nettipokerihuone. Pelipalvelun asiakkaaksi voi rekisteröityä 18 vuotta täyttänyt henkilö, jolla on väestötietojärjestelmään merkitty vakituinen kotipaikka Suomessa, pois lukien Ahvenanmaan itsehallintoalue. Pelipalvelun käyttö edellyttää lisäksi pankkitiliä suomalaisessa pankissa. Rekisteröitymisen yhteydessä asiakas tunnistetaan käyttäen pankkitunnuksia ja asiakkaan tiedot tarkastetaan väestötietojärjestelmästä. Näin meillä on aina tiedossa pelaajan henkilöllisyys ja osoite.

RAY:n pokerihuoneella ei nähdä meille kasvottomia pelaajia ja väärien tietojen antaminen on mahdotonta. Myös talletukset pelitilille ja kotiutukset pankkitilille hoituvat nopeasti ja turvallisesti. Voit siis täydellisesti luottaa siihen, että rahansiirtosi onnistuvat ilman ongelmia ja pelaat todistetusti turvallisia pelejä.

Pokeribonukset, VIP-tasot, rakeback ja muut vastaavat etuudet

RAY ei tule tarjoamaan pelaajilleen rahabonuksia, rakebackia tai muita vastaavia pelaamiseen houkuttelevia lisäetuja tai bonuksia. RAY ottaa sen sijaan huomioon ennen kaikkea aloittelevat pelaajat ja tarjoaa muita etuja pelaajilleen.

RAY:n pokerihuoneen käteis- ja turnauspelien rake (jokaisesta pokerin käteispelin potista tai turnauksesta otettava talon osuus) tulee olemaan huomattavasti muita pokerihuoneita matalampi. Käteispeleissä rake tulee olemaan 2,5-3 prosenttia ja turnauspeleissä 2-10 prosenttia hieman pelimuodosta ja peliin osallistuvien pelaajien määrästä riippuen. Näin matala taso tarjoaa jopa 50 % edullisemmat pelit kuin ulkomaisilla pokerioperaattoreilla. Lisäksi RAY on määritellyt rake capin (kuinka paljon maksimissaan talon osuus potista on) erittäin pelaajaystävälliseksi.

Toisin sanoen saat huippuedut RAY:n pokerihuoneella ilman mitään erillissopimuksia ja samalla tiedät, että RAY:n palvelusta ottama talon osuus menee hyvää tarkoitukseen.

Uusien ja harrastelijapokerinpelaajien suojeleminen

RAY pyrkii tarjoamaan pelaajille mahdollisuuden palata nettipokerin alkuaikoihin, jolloin kaikki pelaajat lähtivät samalta viivalta ja vain oma osaaminen vaikutti tulokseen. RAY ei salli pokerihuoneellaan pokerin apuohjelmia ja pyrkii muillakin toimilla suojelemaan aloittelevia ja harrastusmielessä pokeria pelaavia. Tästä syystä RAY:n pokerihuoneella ei esimerkiksi tule olemaan käteispelipöytien jonotuslistoja, kaikkien pokerin käteispelipöytien minimisisäänosto on 50 kertaa iso blindi, avattavien pelipöytien määrä on rajattu, kaverihaku ei ole käytössä, uusille pelaajille on tarjolla omat käteispelipöydät joihin vain he pääsevät. Lisäksi tarjolla muita vastaavia toimintoja joista uskomme olevan paljon iloa luomupokerin ystäville.

RAY:n pokerihuoneen 24/7 asiakaspalvelu

RAY tulee tarjoamaan markkinoiden parhaan asiakaspalvelun. Tarjolla on livechat, puhelin ja sähköpostipalvelu 24/7 eli vuorokauden ympäri. Palvelua saat niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksi. Sinun ei tarvitse epäröidä yhteydenottoa, koska sinua on palvelemassa aina tehtävään koulutettu asiakaspalveluhenkilö.

167 vastausta “RAY pokerihuone”

  1. Stepu 24. Hel, 2011 at 08:39 #

    Ray on rigged Ongame on rigged Boss on rigged Luojalle kiitos että kuuluu siihen onnekkaaseen porukkaan jolle voitot annetaan :)

    Jokaisella saitilla on sama juttu häviävät pelaajat valittavat huonoa tuuriaan tyhmimmät jopa huutelevat riggedin nimeen-> Valittamiseen käytetyn ajan jos käyttäisi pelin opettelemiseen niin voisi huomatakkin että häviöt johtuvat omasta huonoudesta :)

    Ite voitin alkuaikoina puhtaalla tuurilla rv- pelillä useita tuhansia sitten iski todellisuus ja tultiin kovaa alas -> pari v tuli hakattua päätä seinään ennen kuin sustuin uskomaan et saamari en osaa pelata ;( pari kuukautta pelin tarkkailua ja nyt olen esim Rayllä n 1000X voitolla :) Ongamella viimeinen 100 tuhatta kättä 8bb/100k ja bossikin voitolla vaikka ne kaikki onkin rigged :)

    Missään painotan missään pokeriverkosssa ei tällä hetkellä ole niin helppoa voittaa kuin Rayllä full pöytien taso on aivan hirveä saattaapi pöydässä istua 8henkeä jotka kattoo joka reissun ja roikkuuvat riverille 22 parilla vaikka löisit kuinka paljon:)

    tosi paljon tuillu nähtyä 100 tasollakin AA/KK limppauksia jopa riverille asti slouwwailuja ja sit raise 100 kun pöydässä 3pataa tai 3 suora sit vingutaan et v….u aina ne osuu :)

    Hauskin käsi 100 tasolla mulla tuolla AA pf all inn vs 22 ja 33 nl 100 tasolla :)

  2. Matti Honkamäki 23. Hel, 2011 at 09:16 #

    Joillakin muilla kuin omilla tiedoilla pelitilin avaaminen kuten pelaaminenkin on täysin kiellettyä palvelussamme vaikka kyseinen henkilö olisi antanut siihen luvankin. Jos tällainen tapaus pystytään todistamaan niin asiasta seuraa sanktioita pelaajille (yksi toimenpide on mm. pelitilien jäädyttäminen). Jos taas tili olisi jotenkin pystytty luomaan ilman toisen lupaa (esim. anastamalla tarvittavat pankkitunnukset) on kyseessä petos ja tällöin asianosaiselle käyttäjälle voi tulla myös rikossyyte petoksesta.

    Ymmärrettävästi emme voi yksittäisen, avoimeen blogiin kirjoitetun viestin perusteella millään todentaa kuka tai ketkä käyttäjät ovat ja näin tämän perusteella siirtää asiaa tutkintaan.

  3. JP 23. Hel, 2011 at 00:06 #

    Saako RAY Pokerilla sitten pelata useammalla tunnuksella tai muilla kuin omilla tunnuksilla täysin laillisesti?

    Mikä on RAY:n virallinen kanta tähän?

  4. rotta 22. Hel, 2011 at 17:18 #

    ray pokeri on huono koska siellä ei oo paljoo pelaajia ja ohivetoja tulee paljon ja koska häviän siks. kerran esimerkiks hävisin kun oli AA itellä ja 99 vastustajalla ja se sai värin ja ite en saanu väriä.

    aikooko ray pokeri yrittää hankkia lisää pelaajia jotenkin ja jos niin miten? tuntuu ettei nyt oo kyllä riittävästi porukkaa ni ei tuu hyviä pelejä.

  5. ymmärtämätön 14. Hel, 2011 at 16:08 #

    Siis JP millä tavalla se on huijausta,eihän sillä pitäisi olla merkitystä minkä nimimerkin takana pelaa.

  6. JP 14. Hel, 2011 at 13:04 #

    Huijattu kirjoitti:

    “Kaveritkin yrittivät pelata minun tililläni ja ei tullut mitään,mutta avattiinpa kaverille oma tili ja minä aloin pelaamaan sillä,ai kun rupes taas kortti käymään ja ei menty koko ajan ohi.Että todistettu on RAY ON RIGGED ja HUIJAUSTA.”

    Käsittääkseni nimenomaan tämä on huijausta. Toivottavasti tämä on havaittu ja pelitilisi suljetaan.

  7. JP 14. Hel, 2011 at 13:00 #

    Huvittavaa puhetta täällä RAY Pokerin satunnaisuudesta. Casinon puolella satunnaisuutta voi epäillä, mutta pokerissa sillä ei ole yhtään mitään väliä kuka potin voittaa pitkässä juoksussa. Mikä olisi siis Raha-automaattiyhdistyksen motiivi muokata satunnaisuutta kun rake tulee joka tapauksessa ja huijaustapauksesta kiinni jääminen olisi todennäköisesti koko Internet-toiminnan loppu.

    Pelatkaa riittävästi niin huomaatte että tuuria jaetaan kaikilla ihan tasapuolisesti. Ei ole mitenkään ihmeellistä että voittava pelaaja häviää kuukauden putkeen peleissään. Se on sitä varianssia.

  8. huihai 13. Hel, 2011 at 18:02 #

    mitä vähempi häviät sitä vähempi voitat
    mitä enempi häviät sitä enempi voitat
    se on ray pokerin pelin henki :)

  9. Jussi Hietaranta 12. Hel, 2011 at 22:19 #

    Juha & Seppo: Satunnaislukuasiaa on käsitelty täällä usein aiemminkin, suosittelen tutustumaan aiempiin viesteihin.

    Nomoi: asiakaspalvelun yhteystiedot löydät helposti nettisivuiltamme http://www.ray.fi

    Terv. Jussi / RAY

  10. Juha Toivanen 12. Hel, 2011 at 16:08 #

    Itse pärjäsin hyvin 10 pelaajan sittareissa ennen kuin menin väittelemään jonkun live helpin kanssa. Samassa yhteydessä tulin maininneeksi, että on tullut pelattua satojatuhansia jakoja kymmenillä eri pokerihuoneilla netissä. Saattoi olla tietysti sattumaakin, että doomswitchin ajankohta sattui tuohon keskusteluun live helpin kanssa. Sittareiden tulokset ennen keskustelua (ei mitään turboja):

    1 + 0.1€ 10 pelaajaa
    42515 71428 22132 1 (siis sijoitukset)
    ROI +110% (Return Of Intrest, voittoa sijoitetulle pääomalle)

    2 + 0.2€ 10 pelaajaa
    41722 2111
    ROI 193%

    3 + 0.25€ 10 pelaajaa
    23343 1
    ROI 115%

    5 + 0.3€ 10 pelaajaa
    T6761 T3341 43341 3
    ROI 47%

    Kun pelit alkoi maanantaina, niin 5 päivää pärjäsin todella hyvin. Lauantai-iltana keskustelin live helpin kanssa ja sen jälkeen en pärjännyt enää ollenkaan edes 10 + 1 sentin sittareissa.

    Alusta asti ihmettelin ohivetojen hirvittävää määrää. Aluksi vedin yhtälailla vihuista oli kuin vihut minusta, mutta tuon lauantai-illan jälkeen vihut jatkoivat ohivetoja, mutta itseltä ne loppuivat.

    Saattaa olla, että pelisofta käyttää satunnaislukugeneraattoria, mutta joko sen antamat satunnaisluvut eivät ole riippumattoimia satunnaislukuja tai sitten sen antamia riippumattomia satunnaislukuja käsitellään ‘luovasti’ ohjelmassa.

  11. seppo 10. Hel, 2011 at 20:24 #

    olen monen kirjoittajan kanssa samaa mieltä että nyt ei oikein ole todennäköisyydet kohdillaan koko ajan tulee turpaan jos on esim aa kourassa niin ei jakoa mulle kävi esim yhdessä pöydässä kolmesti peräkkäin kylmät ensin mulla aa vastus puski kaikki keskelle 56 eri maata floppi 556 ha ha seuraava jako mulla kk vastus kaikki keskelle 8j ja floppi 88j seuraava jako mulla jj vastus 27 ja 22 tiskiin no rupee hieman epäilyttämään koska livenä mulla ei ole ikinä käynyt niin.toiseksi entisenä titan pokerin pelaajana jonka lopetin täysin samojen juttujen takia miksi ray on kopioinut täysin saman koseptin miksi ette tehnyt jotain omaa.

  12. sukkakunkku 01. Hel, 2011 at 01:39 #

    koittakaa ny herranjumala jo saada pop up pois valinta mukaan. aika mielenkiintoista pelata montaa pöytää yhtä aikaa kun pöydät hyppii ku joulukuusen valot. ja noista ohivedoita on tänne turha kirjoittaa jos pöydän sisään osto on alle 50e niitä sattuu pienemmissä turneissa/rahapöydissä jatkusvasti koska kaloja täynä. aikapaljon varmaan kiinnostaa jossain pikkupöydässä voitatko vai häviätö sen muutaman sentin tai euron. maksu tulee aina jos jotain hakua edes on ja vaikka 2-7 olis kädessä…

  13. kusetettu 29. Tam, 2011 at 01:29 #

    Ei kellään tavallisella ihmisellä ole varaa hävitä tuhansia jakoja.Ja varianssi tarkoittaa poikkeamaa odotusarvosta eli AA on hyvä esimerkki,jonka odotusarvo on,että se voittaa 8 kertaa kymmenestä jaosta.Jos se voittaakin vain 6 kertaa tai peräti 10 kertaa,se on varianssia,ei se jos AA häviää 10 kertaa putkeen,sellaisen todennäköisyys on jotain 0,0000001.Ja mietihän nyt vielä niitä tuhansia jakoja livenä.Jos pelaa paljon,niin voi tulla vuodessa tuhansia jakoja.Ja miten selität sen,että kun itselläni alkoi tappioputki voittoputken jälkeen voittaa ei voinut,vaikka olisi pelannut kuinka.Kaveritkin yrittivät pelata minun tililläni ja ei tullut mitään,mutta avattiinpa kaverille oma tili ja minä aloin pelaamaan sillä,ai kun rupes taas kortti käymään ja ei menty koko ajan ohi.Että todistettu on RAY ON RIGGED ja HUIJAUSTA.

  14. Jussi Hietaranta 29. Tam, 2011 at 00:43 #

    kusetettu: voittavia pelaajia on aina vähemmän kuin häviäviä. Voittaville pelaajille yleensä tyypillistä on se että nämä eivät pidä meteliä itsestään. Siksi esim. täällä ei heitä näe. Varianssi kuuluu pokeriin ja sen vuoksi pienessä määrässä jakoja heilahtelut saattavat olla suuriakin – molempiin suuntiin. Jakoja tarvitaan tuhansia ja tuhansia jotta voidaan saada luotettava käsitys siitä, onko kyseessä voittava vai häviävä pelaaja.

    Terv. Jussi / RAY

  15. kusetettu 28. Tam, 2011 at 17:57 #

    Joo taas kokeiltu ja on se kumma,että ns.huonoputki kestää monta vikkoa ja kuukautta.Kysyisinkin onko RAY:llä yhtään voittavaa pelaajaa ja jos on niin miten sellaiseksi pääsee.Äläkä sano,että opettele pelaamaan,koska olen pelannut Casinolla vuosia voitollista peliä livenä.Täyttä huijausta tmä nettipokeri!

  16. pena 21. Tam, 2011 at 13:54 #

    Voisko pokeripöytään saada palautettua texti jossa ilmoitataan oman käden se hetken arvo,se oli siellä jonku aikaa miksi se on poistettu?minä huonona pelaajana en aina huomaa minkälainen käsi minulla sillä hetkellä on.Oliko tämä näiden “ammattipelaajien ” aikaansaados.

  17. kusetettu 17. Tam, 2011 at 18:15 #

    täyttä huijausta koko paska alkuun voittaa ja sitten häviää kaiken itse hävisin 1000 euroo,haistakoon huorat paskansa.

  18. Timppa 16. Tam, 2011 at 15:32 #

    Koska ohjelmisto saadaan sellaiseen kuntoon, että turnauspöydät eivät hyppele ympäri ruutua miten sattuu, kun pöytä vaihtuu? Tämä on hyvin alkeellisesti toteutettu, kun uusi pyötä ei aukea vanhaan ikkunaan, kuten muilla saiteilla. Tämä estää käytännössä moniturnauspelaamisen.

    Turnauspöydästä ei myöskään näe, mikä turnaus on menossa, vaan aina on kuikuiltava aulasta…

    Ohjelmisto on myös järkyttävän hidas ja nykivä, vaikka minulla on 2.5GHz dual-core kone, jossa kaikki muut käyttämäni pokericlientit toimivat tosi sulavasti.

    Parasta olisi oikeastaan vaihtaa alusta johonkin paremmin tehtyyn.

  19. joopa joo 16. Tam, 2011 at 12:41 #

    Olisi tosi hienoa,jos korttienjako kehittyisi rehellisempään suuntaan.

  20. Jussi Hietaranta 16. Tam, 2011 at 01:03 #

    Joopa joo: pelaajamäärä on pysynyt jokseenkin samana muutaman alkupäivän piikin jälkeen jolloin freerolleja oli tarjolla huomattavasti enemmän. Jatkossa pyrimme tietysti siihen että pelaajamäärä kehittyy suotuisasti. Uskon että yksi askel oikeaan suuntaan tapahtuu tämän hetken tiedon mukaan maaliskuussa, mistä alkaen pokeria voi pelata myös selaimessa (flash). Tätä ennen, arviolta helmikuun aikana, pystyy kasinopelejä alkaa pelata myös pokeriohjelmistosta käsin.

    Terv. Jussi / RAY

  21. joopa joo 11. Tam, 2011 at 09:04 #

    Olen tässä sillointällöin katsellut,joitain pöytiä ray:llä ja huomannut,että tutut nimimerkit eivät enää pelaa,ilmeisesti kokeneet saman kohtalon kuin minäkin.Täysiä pöytiäkään ei näy olevan,kuin korkeentaan 1,että aika vähiin on pelaajat käyneet.

  22. joopa joo 10. Tam, 2011 at 17:22 #

    Niin sekin on paha,että ei tiedä yhtään onko pelaajaksi vai ei,koska alkuun luulin osaavani pelata,mutta nyt en tiedä enää,oliko kaikki vain sumutusta ja koukutusta.

  23. makke76 10. Tam, 2011 at 15:43 #

    10.01.2011 tänään kävin kokeilemassa parin päivän tauon jälkeen ja kun sain 99 parin kaveri floppas setin 33 paril eikä ole ainut kerta ….

    korotti 3 löin reissun kypään maks. floppi 3qq jne…ylläri.ei oikein noi todennäköisyydet toimi tääl. aa kk qq häviää liian usein pienille pareille jotka floppaa setit…SICK ja usein silleen et viel osuu ite ak/at kärkeen ja toisel on melko varma setti…katkera hivenen.

  24. makke76 10. Tam, 2011 at 15:34 #

    joo, saman lailla mullakin kävi aluks tuli kivasti voittoa sit yht äkkiä kaikki kääntyi, hävisin aina kädet vaik lähtöön oli selkeä voittaja suosikki. ihme homma…kaverit osu aina setteihin ja kun ite sain setin vedettiin suoralla ja väreil ohi joka kerta….

  25. sick 10. Tam, 2011 at 05:56 #

    Taitaa olla kok kepu hallituksen kusetus koko homma,näin saavat vaalirahoituksen.Joo mulle kävi samalla tavalla.

  26. samaa pa##aa eri paketissa 09. Tam, 2011 at 00:12 #

    oon kyllä ihan samaa mieltä. eka talletus ja nostatin kassan 5x kertaseks, sitten tuli “satunnaisuus generaattori” väliin ja hävisin kaiken…ohareita tuli ihan helv###. ei oo mtn järkee, kai se sit vaa pitää jättää rayn pokeri niille jotka haluu pään kipeeks. meen kynii noilt jenkeilt ftp:lle… pitäkää te hauskaa rayllä!

  27. joopa joo 08. Tam, 2011 at 15:13 #

    “RAY otti toteuttajaksi Playtech Ltd:n. Israelilaisen yrityksen, jonka omistajan lähes koko suku on mukana paikallisessa mafiassa, istunut linnassa, tuomittu petoksista, tehnyt rahaa pornolla ja plagioinnilla. Tällaisen yhteistyökumppanin valitsi siis suomalainen RAY, jonka omat arvot ovat sloganin mukaan mm. “luotettavuus & ihmisen arvostaminen.” Herranjestas, mitä paskaa.”

  28. joopa joo 08. Tam, 2011 at 14:57 #

    Ei kannata kokeillakkaan,on niin rigged kun voi olla.Kun tein ensitalletuksen sain kassani n.6 kertaiseksi.Mutta sitten alkoi tappio putki ja kaikki meni,kolme viimeistä stäkkiä hävisin niin,että itsellä oli täyskäsi mutta toisella parempi.10 viimeisestä taskuässistä hävisin 7 kertaa stäkin ja kolme kertaa voitin peruskorotuksen maksun.Että miettikää onko tämä satunnaista.Niin ja niitä taskuässiä tuli muuten todella tiuhaan.Miten tämän selittää RAY.

  29. Pete77 08. Tam, 2011 at 00:48 #

    En ole RAY:n pelejä vielä koittanut, mutta ohjelman latasin.

    Näyttäisi olevan hyvin tarjolla kuuden hengen sittareita(mun peli). Kohtuullisen korkella panoksillakin.

    En tiedä sitten onko pelaajia jäljellä kun ensi-innostus haihtuu.

    Pitää kuitenkin ainakin koittaa joskus, vaikka jutut mitä olen sivustosta olen kuulut eivät kaikki ole hyviä.

  30. saatana 04. Tam, 2011 at 03:12 #

    ja nyt vittu vaihtakaa se voitto moodi päälle,mulla on kohta kassa menny.AA KK kaikilla häviää,jos onkolmoset toisella on paremmat,että älkää vittu puhuko mistääm satunnaisuudesta

  31. Jussi Hietaranta 03. Tam, 2011 at 12:57 #

    - Osmo: pelien satunnaisuutta ja satunnaislukugeneraattoria on käsitelty aikaisemmissa viesteissä lukuisia kertoja joten suosittelen tutustumaan niihin ja jos sen jälkeen joku jää epäselväksi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tai jos asiasi koskee pokeria yleisellä tasolla, kirjoita viestiä vaikka tänne.

    - Ismo: pahoittelen ilmennyttä ongelmaa. Kertaakaan aikaisemmin korviini ei ole tullut vastaavaa ongelmaa joten siinäkin mielessä oudolta kuulostaa. Asia viedään lisätutkintaan jos vastaavia tapauksia jatkossa ilmenee. Tuohon keltainen/valkoinen yhdistelmään on tulossa lähitulevaisuudessa muutos ja väriyhdistelmä vaihdetaan paremmaksi; olemme saaneet asiasta jonkun verran palautetta myös aiemmin ja siihen on reagoitu.

    Terv. Jussi / RAY

  32. osmo 01. Tam, 2011 at 22:08 #

    Vai että 100% varmuudella satunnaisuuteen perustuva. Vois ehkä kokeilla uudestaan, jos softantoimittajaa joskus vaihdetaan.

  33. ismo 31. Jou, 2010 at 02:12 #

    Tällainen tilanne: Olin juuri lopettanut yhden turnauksen ja ,harvinaista kyllä ei ollut muita RAY-turnauksia meneillään.Yritin rekisteröityä uuteen .mutta sain
    vastauksen .Olet sulkenut pääsysi rahapeleihin-No kun en edes tiennyt mistä sellaisen toiminnon löytää,niin eikun
    yhteys live helppiin,Siellä ystävällinen Kiira yritti parhaansa ,mutta suljettu mikä suljettu.En kyllä missään tilanteessa ole sitä sivustoa, mistä sulkemisen voi tehdä
    aukaissut.Eikä sitä sulkua voi kyllä vahingossakaan tehdä,vaikka minulla onkin 3-4 Ray-pokeria ja muutama muu pokeri auki ja joskus joutuu vähän häsläämään,kun RAY:n
    sivustoilla pöydän vaihto on kuin maailmanlopun tapahtuma.Varsinkin jos sattuu kaksi pöydänvaihtoa
    yhtäaikaa ,ja vielä muissa pöydissä actionia yhtä-aikaa
    Mistä tällainen sulkeutuminen voi johtua.Ja saa nähdä avautuuko.Kaikki keinot kyllä Kiira neuvoi.Joku voisi pultinkin ottaa ,mutta eiköhän sivut koko ajan paremmiksi muutu.Se PÖYDÄÄNVAIHTO kyllä seuraavaan päivitykseen
    korjattavaksi.Ja keltainen/valkoinen ei ole mikään
    huomioyhdistelmä.Hidastaa peliä kun joutuu varmistelemaan
    summia.

  34. Matti Honkamäki 30. Jou, 2010 at 10:36 #

    Risto Korhonen: Freeroll-turnauksissa olevien sit-out pelaajien poistamiseen on tulossa muutos. Muutoksen toteutus/päivityspäivää ei ole vielä vahvistettu.

  35. ga 29. Jou, 2010 at 16:48 #

    on kyllä outoa peliä raylla. en oo ikinä nähnyt nuin paljon nelosia tulevan kun raylla.. jaa-a

  36. saatana 28. Jou, 2010 at 14:40 #

    Joo näkyy olevan sama kuvio kuin muuallakin,että alkuun kassa nousee pikkuhiljaa ja sitten alas tullaan,että kolisee.Ja sitten kassa loppuu,ja sitten taas depotaan.

  37. Risto Korhonen 23. Jou, 2010 at 08:23 #

    Voisiko näitä turnauksissa olevia poissa olevia pelaajia postaaa pöydistä jonkuin tietyn ajan jälkeen esim.15 minuuttia.

  38. saatana 21. Jou, 2010 at 11:06 #

    miksi rayllakin pitää olla se saatanan varianssi?

  39. Jussi Hietaranta 17. Jou, 2010 at 00:24 #

    Paavo Partanen: yksikään väärä pelikäsi ei ole voittanut RAY Pokerissa. Suosittelemme aina ensiksi tutustumista pelin sääntöihin ja jos sen jälkeen tai pelitilanteessa joku jää askarruttamaan, ota ylös pelattavan käden numero ja tiedustele kysymystäsi asiakaspalvelusta niin saat vastauksen kysymykseesi. Kiitos.

    Terv. Jussi / RAY

  40. Matti Honkamäki 16. Jou, 2010 at 21:26 #

    Kaikissa yksittäisissä pelitapahtumissa suosittelemme ottamaan yhteyttä RAY:n asiakaspalveluun. Palvelu on käytössä 24/7 sähköpostitse, puhelimitse ja live chatin kautta.

  41. saatana 16. Jou, 2010 at 15:31 #

    Miksi joskus peli foldaa minut,kun olen ansoittanut jonkun ja olen saamassa hyvän potin?

  42. paavo partanen 15. Jou, 2010 at 19:25 #

    Miksi pokerikäsien voitonjaossa ei noudateta asetuksia eikä pokeripelin sääntöjä. Ellei Ray pysty valvomaan pelejään, niin tämä on lähinnä viranomaisille ilmoituksen paikka,koska pelit ovat rahapelejä, on myös noudatettava Suomen lakia.

  43. paavo partanen 15. Jou, 2010 at 18:58 #

    miksi väärät pokerikädet voittava sillä sehän on rikollista touhua sehän suomen lakisäännösten vastaista.Tästä asiasta on pyydettävä viranomaisia tutkimaan näitä pelitouhuja.

  44. Matti Honkamäki 14. Jou, 2010 at 14:19 #

    Alli T. :RAY:n normaalien turnausten rakeosuudet löytyvät nettipokerin alasivuilta: https://www.ray.fi/fi/pokeri/rake/turnaukset

    Kuten taulukostakin näkyy niin ~10% tasolta rake alkaa laskemaan €3 turnauksista (jossa rakeosuus n. 8,3%). Mainitsemassasi 20 euron aikataulutetussa turnauksessa rakeosuus on 5 %, vielä tätäkin selkeästi jopa 3 %. Joitakin turnauksia tullaan myös tarjoamaan jopa tätäkin alemmalla rakella, mutta nämä eivät kuulu normaaliin turnauskalenteriin ja luokitellaan myös “erikoisturnauksiin”, joiden raken voimme määritellä vapaammin.

    Raken osuus siis vaihtelee hyvinkin paljon eri turnausten välillä. RAY Pokerissa on paljon turnauksia tarjolla mm. eurolla (0,95 + 0,05), jolloin raken osuus on n. 5,3 prosenttia. Myös se on huomionarvoinen asia, että RAY:lla on varsinkin näin alussa myös pikkuturnauksissa usein ns. overlayta eli takuupalkinto ei tule pelaajien panostuksista täyteen ja pelaajat näin hyötyvät tilanteesta.

  45. Alli T. 13. Jou, 2010 at 14:36 #

    Moi,

    pelaan pienten sisäänostojen(2-20€) multitable turnauksia. Näillä tasoilla raken osuus on pelaajalle epäedullisin eli suhteessa sisäänostoon kaikkein suurin(yleensä ~10%, rakebackina toki tuosta saa osan takaisin). Olisin halunnut kysyä tuosta RAY pokerin halvemmasta rakesta tarkemmin ennen kuin alan mahdollisesti pelaamaan siellä.

    Eli kun tuossa ylhäällä sanotaan aika ympäripyöreästi turnausraken olevan 2-10%, niin paljonko se tarkaalleen ottaen noilla pelaamillani tasoilla on. Vaihteleeko rakeprosentti esim. sisäänostohinnan mukaan?

    Jos näistä saisi jonkinlaisen yhteenvedon niin olisin kiitollinen.

  46. K 04. Jou, 2010 at 14:56 #

    Terve

    Kysyisin seuraavaa: Onko nettipokerissa tarkoituksella jätetty korttien showdown osuudessa niin, että jos ensimmäisenä näyttövuorossa oleva pelaaja on hävinnyt kädellään, niin sitä ei tarvitse näyttää?

  47. Matti Honkamäki 30. Mar, 2010 at 22:03 #

    Palautetta voivat myös muut jatkossa antaa esimerkiksi jos sisällössä on jotain kirjoitusvirheitä tai muita outoja merkkejä. Kyseisessä ohjeessa näytti olevan myös drupalista tulleita “laatikoita”, jotka myös poistetaan seuraavassa päivityksessä.

    Toki kaikista pienemmistä kirjoitusvirheistä tai vastaavista ei ole luvassa pientäkään palkintoa vaan toivomme, että niistä ilmoitetaan jo siitä syystä, että ulkoasu on kaikille käyttäjille paras mahdollinen.

  48. Matti Honkamäki 30. Mar, 2010 at 21:48 #

    p.jukkara: Et todellakaan ole ymmärtänyt väärin vaan virhe on/oli sivuilla. Käytännössä kyseinen esimerkki oli siis ristiriidassa varsinaisen ohjeen kanssa. Tieto muutetaan seuraavan päivityksen yhteydessä huomenna sivuille. Kiitos vinkistä. Voitko lähettää viestin yhteyteen ilmoittamastasi meiliosoitteesta minulle yhteystietosi (meiliosoite poistettu, viestin voi laittaa tähän sivulle) niin laitamme huomiosta kiitokseksi pienen palkkion seuraavan parin viikon aikana kunhan ensin keksimme että mitä. Pelipalveluun kun meillä ei oikein ole mahdollista antaa mitään bonuksia.

  49. p. jukkara 30. Mar, 2010 at 20:54 #

    tuossa ohjeita selaillessa omahan osalta tasapeliotsikon alla kirjoitettiin, että “parhaan käden muodostavat pöydässä olevat viisi korttia ja kaikki pelaajat ovat näin ollen voittajia”. kuitenkin aiemmin sanottiin, että vain kolmea korttia pöydästä ja kahta taskukorttia käyttäen piti käsi muodostettaman. olenko ymmärtänyt tässä jotakin pieleen nyt?

    t. matula2

  50. Matti Honkamäki 29. Mar, 2010 at 15:23 #

    MASA: Meillä ei valitettavasti ole antaa tarkempaa aikataulua kuin tuleva kevät, koska peli saadaan testien jälkeen käyttöön sen jälkeen kun se on valmis ja toimintavarma. Peli on logiikaltaan kuitenkin eri kuin nykyiset tarjolla olevat pelit ja Playtechin pitää näin kehittää se kuitenkin hyvin pitkälti uudelleen.

Kommentoi